субота, 8. децембар 2012.

Treći dan




Na slici gore prikazano je kako izgledaju prvi vratni pršljen, Atlas, i drugi pršljen, Aksis (Axis). Vratni pršljenovi označavaju se sa C (cervix = vrat).

* * *

Prošlo je dva dana i pet sati od korekcije atlasa. Pošto sam se uverio da su stvari itekako krenule na bolje, dobio sam želju da preduzmem još neke korake ka samoisceljenju. Već sam i napravio neke konkretne planove ali o tome neki drugi put.

U međuvremenu, potrebno je ublažiti moguće tegobe koje eventualno nastaju u procesu prilagođavanja novonastalom stanju.

Gospodin Đorđević me je upozorio da je moguće da mi se posle tretmana pojavi curenje sekreta iz nosa, s obzirom da imam hroničnu upalu sinusa. I, zaista, prve noći je bilo curenja ali blagog. Razlog za blagost reakcije je taj što sam upalu značajno sanirao pre godinu dana (kako sam to uspeo, opisaću u nekom od narednih postova). Druge noći nos mi je bio suv.

Veća nelagodnost koju sam osetio je blagi bol u nekim mišićima vrata i okoline, kao i ramena. Ovo je i bilo očekivano. Razlog je upravo povećana pokretljivost vrata i ramena. Naime, sada mogu glavu da rotiram i pokrećem gore-dole mnogo više nego ranije. Isto važi i za ramena i ruke. Zbog toga su mi se "javili" mišići koje odavno nisam koristio. Znači, nije nemoguće da dobijem čak i upalu mišića. Svakako, ovo je privremen problem, nije velik, i vrlo rado ću da ga "istrpim". Važno je samo da ne preteram u istraživanju granica novih mogućnosti. :)

Atlasprof mi je takođe preporučio i neke vežbe (jedino meni od svih kojima je tog dana urađena korekcija), s obzirom da je moj atlas bio natprosečno dislociran i rotiran. Nažalost, zbog odrađivanja nekih zaostalih obaveza, nisam još uvek počeo sa vežbanjem a neću verovatno ni sutra (idem na slavu). Ali, za prekosutra već nemam izgovor, ipak je svoje zdravlje na prvom mestu za svakog čoveka koji vodi računa o sebi (ovo sam napisao samo da bih se naterao da to stvarno i uradim :), voleo bih da se prekosutra ne pokajem).

Toliko za sada. Sledeći put izneću osnovne informacije o metodu AtlasPROfilax®.

1 коментар:

  1. Gambling in and around town | DRMCD
    The Gambling Commission (COGC) has identified three areas 김제 출장샵 where 김포 출장마사지 gambling is legal in Australia, the 포항 출장안마 District of 평택 출장마사지 Columbia, and 태백 출장샵 the City of

    ОдговориИзбриши