уторак, 11. децембар 2012.

Pet dana kasnije (2)


Atlas, prikaz iz drugog ugla:


* * *

Danas su me pozvali ujak i ujna da im otklonim neki manji kvar na električnim instalacijama. Ispostavilo se da treba samo da im zamenim osigurač, ali nisu znali koji. Međutim, nisam imao dovoljno snage u rukama da ga odvijem. Prvo sam probao desnom rukom, koja je slabija (pre sedam godina desna šaka mi je toliko oslabila da čitave dve godine nisam mogao da se potpišem, držim kašiku ili otvorim konzervu). Nisam uspeo. Bio sam ubeđen da kod leve ruke neće biti problema, ali je izgleda i ona prilično izgubila na snazi. Nije pomoglo ni kada sam osigurač uhvatio preko krpe. Znajući za moje tegobe s rukama, moja ujna, koja ima 82 godine, je prišla i odvila osigurač.

Dakle, trebaće još mnogo vremena da mi se povrati mišična snaga ruku, naročito u šakama i prstima. Ubeđen sam da će se to desiti u bližoj budućnosti i da mi je nameštanje atlasa stvorilo uslove za pun oporavak.

Danas popodne sam i napravio jedan mali eksperiment. Pokušao sam malo da odspavam potrbuške (što mi je inače strogo zabranjeno od strane lekara). Levu ruku sam postavio gore i na njenu šaku naslonio glavu, koju sam okrenuo ulevo, a desnu ruku sam opružio prema butini, pored tela. Posle dužeg ležanja u tom položaju, nemajući nikakve tegobe (što je novost, taj položaj mi je ranije smetao), uspeo sam da zaspim.

Probudio sam se posle pola sata do sat. Leva šaka mi je utrnula a u ušima mi je zujalo, naročito u levom. Međutim, ove tegobe su bile samo privremene i nestale su posle nekih petnaest minuta.

Ovaj mali eksperiment sam uradio na svoju ruku, i ne preporučujem ga nikome ko ima slične probleme. Iz njega sam izveo zaključak da mi određeni položaji tela, naročito glave, vrata i ruku, odmažu u procesu oporavka i trudiću se da ubuduće budem disciplinovan i poštujem određena pravila.

Posle grčeva koje sam imao u stopalima pre četiri dana, kada su me praktično probudili, ništa slično se nije ponovilo, tako da sam u međuvremenu imao mnogo kvalitetniji san i odmor.

Toliko za sada. Da ne bih uleteo u monotonost, prestaću na neko vreme da iznosim ovakva zapažanja, osim kada se desi nešto značajno.

Нема коментара:

Постави коментар