четвртак, 6. децембар 2012.

Korak ka boljem zdravlju



Danas sam napravio jedan važan korak u svom životu.
Može biti da je to mali korak za čovečanstvo ali je, verujem, veliki korak za mene. :)

Naime, od danas je moj atlas (prvi vratni pršljen tj. prvi pršljen kičme), konačno u položaju u kojem bi trebalo da bude. I to po prvi put u mom životu. Velika većina ljudi se rađa sa pogrešno postavljenim atlasom što tokom života dovodi do brojnih zdravstvenih problema. Ni ja nisam bio izuzetak.

Nameštanje mog atlasa obavio je danas u Kragujevcu Atlasprof (specijalista za korekciju položaja atlasa) Predrag Đorđević, oko 16:00, primenom metoda AtlasPROfilax®. Asistirala je Danijela Savićević, takođe Atlasprof.

Više o atlasu, problemima koji nastaju usled njegovog nepravilnog položaja i pomenutom metodu korekcije položaja ovog pršljena, pisaću narednih dana a verovatno i kasnije. Takođe, pisaću i o tome kako sam saznao za ovaj metod, zašto sam se odlučio za njega i kakvi su rezultati.

Sada je nešto iza 22:00 i ja sam veoma dobro raspoložen. Prošlo je oko šest sati od korekcije a ja i dalje osećam neke pozitivne efekte koje sam osetio gotovo odmah posle tretmana. Navešću ih nekoliko koje sam uspeo da primetim za ovako kratko vreme:

- Uopšte više nemam (barem ovih nekoliko sati) zujanje u ušima (tinitus) koje je bilo intenzivno poslednjih dana a prati me već godinama unazad (od 1984. godine). 

- Vid mi se popravio i nema njegovog pogoršanja koje se javljalo pri nekim položajima glave. 
- Upravo sam bez problema položio bradu na desno rame (ne dižući ga) što mi je poslednjih godina bilo nedostižno.
- Desnu ruku mogu malo više da podignem u stranu (dlanom okrenutim na dole) nego ranije. Oporavak će ovde ići dosta sporije, pošto mi je ovo rame ukočeno već više od dve i po godine.
- Levu ruku sam do današnjeg tretmana mogao da podignem
u stranu (dlanom okrenutim na dole) nekih 15-20 cm manje nego desnu. Levo rame mi je ukočeno nešto više od godinu i po dana. Sada mogu da je podignem čak i više nego desnu. Ovo je dosta vidljivo poboljšanje.
- Obe ruke su mi sada znatno pokretljivije u položajevima pozadi i mogu da dotaknem delove leđa koji su mi poslednjih nekoliko godina bili nedohvatljivi. Pokušaću sutra da se okupam bez upotrebe četke za leđa. :)

Toliko za sada. Pokušaću noćas da se naspavam, što se desilo zadnji put ne pamtim kada. Pošto mi je vrat sada pokretljiviji i nije napet, a rekao bih i da su ramena znatno bolje, verujem da ću uspeti. 


Nadam se da ću sutra imati još mnogo lepih stvari da napišem. :)

* * *

Na slici dole, MRT snimak atlasa, rađen na koronarnom nivou.


Нема коментара:

Постави коментар